2011. március 22., kedd

A család érték - a család a jövőnk

A
Hegyvidéki Családépítő Klub
nyolcadik évada

”Rossz voltam, s te azt mondtad, jó vagyok. Csúf, de te gyönyörűnek találtál.
Végig hallgattad mindig, amit mondtam. Halandóból így lettem halhatatlan.”
Pilinszky János: Átváltozás


Kedves Klubtagok és érdeklődők!

A Családépítő Klub következő találkozója:

A család érték – a család a jövőnk
"Mindig azt mondom, hogy amit elértünk, azt bárki utánunk csinálhatja. Én 16 évig mostam minden nap kézzel. De még egymásnak sem szoktunk panaszkodni."
Lukács Ernőné, 20 gyerekes családanya, gazdálkodó, milliárdos


Előadó:
Komáromi János ofs


A Klub időpontja:
2011. március 28. 19 óra
(mindig a hónap utolsó hétfője)

A Klub helyszíne:
XII. ker. Budapest, Böszörményi út 34./A
(a régi gyerekkönyvtár, a MOM Művelődési Központ belső átépítése miatt)

Megközelíthető az 59-es villamossal, a Moszkva térről a 4. megálló,
a Polgármesteri Hivatallal majdnem szemben, kissé visszafelé, az utcáról.

Mindenkit szeretettel várnak a Klub vezetői:
Komáromi Mária a Sapientia Családpedagógiai Intézet munkatársa,
Komáromi János tanár, festőművész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése