2009. március 30., hétfő

Játszani jó!

Ma meghallgattuk Czékusné Büki Rita fantasztikus előadását, hogy
- hogyan tanult meg felnőttként társasjátékokkal játszani?
- miért az egyik legjobb játék a LEGO?
- a családjával miért törzsvásárlók a Játékforrásnál kb. 7 éve?

Az említett bolt a 1119 Budapest, Tétényi út 72/B alatt található, ahol a játékforgalmazásnak egy a megszokottól merőben eltérő formáját találod, ha elmész. Itt a játékokat a forgalmazó mind kipróbálta és személyesen vele lehet játszani a játékkal ismerkedő, első kört. A játékokat játékpedagógiai és -módszertani szempontból vizsgálják, szülői szemmel tesztelik, sőt négy gyermekünk is a tesztbizottság tagja! >;-) Látogassátok meg, nem fogtok csalódni!


Az előadás címével kicsit szkeptikus voltam: „Játszani jó!” Igen persze, ezt én is tudom, de mi újat hallhatok erről ma? A cím egyszerűnek és egyértelműnek tűnt. Rita viszont annyi számomra ismeretlen, de érdekesebbnél érdekesebb játékot hozott el nekünk, hogy külön asztalokat kellett felállítani, hogy mindet kiállíthassa. Előadása nemcsak érdekes, de lelkes és inspiráló is volt. Egyenként mindegyik hozott játékával kapcsolatos személyes élményéről is beszámolt. Így már nemcsak hallottam, de láttam, sőt értettem is: „Játszani jó!” Köszönjük, Rita!
Ha lesz lehetőségünk, a legérdekesebb társasjátékok rövid bemutatását később szerepeltetjük majd oldalunkon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése